Simpukan Childwish-kampanjassa oli huikeita jäsenetuja!
Lapsettomien yhdistys Simpukan Childwish-kampanja kutsui vuoden 2024 aikana humorististen kuvien avulla Simpukkaan uusia jäseniä. Childwish (suomeksi lapsitoive) oli Simpukan työtä tukeva kuvitteellinen somebändi. Bändin jäsenet olivat Simpukan työntekijöitä toimistokoira Tuhtolla vahvistettuna. Childwish keikkaili Simpukan somekanavilla ja julkaisi uudelleen sanoitettuja kappaleita, jotka kertoivat lapsitoiveesta, lapsettomuuden surusta, lapsettomuushoidoista, hedelmällisyydestä, toivon menettämisestä ja lopullisen lapsettomuuden hyväksynnästä.
Jokaiselle kuukaudelle oli oma kuva, sanoitus ja yhteistyökumppani. Kampanjan pääsanoma oli, että yksin ei kannata jäädä lapsettomuusbiisejä soittelemaan, vaan kannattaa liittyä mukaan bändiimme eli Lapsettomien yhdistys Simpukkaan ja hyödyntää jäsenedut! Yhdessä äänemme on vahvempi.
Bändin faniksi pääsee liittymällä Simpukan jäseneksi täällä: Liity Simpukan jäseneksi. Simpukan yhteistyökumppanit tarjoavat vuoden 2024 ajan jäsenetuja. Alennuskoodit löytyvät Simpukan verkkosivujen jäseneksi-sivulta.
Yhteistyössä 12 yritystä!
Yhteensä 12 yritystä tarjosi alennuksia Simpukalle vuoden 2024 aikana. Sydämellinen kiitos Puhti, Bodymaja, Maukaste, Ovumia, Priimakeho, Sananhaltija, Driim, Foodin, Ikaalinen Spa &Resort, Lempi Lifestyle, Imaginaatio ja Viisas Elämä. Kiitos, että teette työtä tahattomasti lapsettomien hyvinvoinnin eteen! Se on merkityksellistä!
Simpukan yhteistyökumppanit tarjoavat vuoden 2024 aikana jäsenetuja. Alennuskoodit löytyvät Simpukan verkkosivujen jäseneksi-sivulta.